.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارات جدید امام جمعه بابلسر از سفر احمدی‌نژاد:
به عنوان امام جمعه نقشی در سفر احمدی‌نژاد نداشتم/ اگر مخالف سفر احمدی‌نژاد بودید چرا از او در VIP استقبال کردید؟
از یک طرف شورای تأمین استان مصوب می‌کند که نباید بیاید و از یک طرف مدیرکل محترم سیاسی را می‌فرستند برای استقبال و بعد عنوان می‌کنند، ما گفتیم بروند تذکر بدهند که شورای تأمین یک همچین تصمیمی را گرفته است.
به عنوان امام جمعه نقشی در سفر احمدی‌نژاد نداشتم/ اگر مخالف سفر احمدی‌نژاد بودید چرا از او در VIP استقبال کردید؟

شمال نیوز: حجت‌الاسلام قلی‌پور تاکید کرد من به عنوان امام جمعه بابلسر نقشی در سفر احمدی‌نژاد نداشتم.

به گزارش شمال نیوز، «حجت‌الاسلام قلی‌پور»، امام جمعه بابلسر، درباره ایجاد تنش در این شهرستان و ماجرای جلوگیری از سخنرانی احمدی‌نژاد و استقبال از وی در فرودگاه اظهار کرد: آن آقایانی که تصمیم گرفتند عقل کل نیستند، اگرچه تصمیم‌شان برای ما لازم‌الاجراست و تمکین می‌کنیم. اما آیا همه تصمیمات صد در صد درست است؟ بنده به عنوان یک طلبه نسبت به این تصمیم معترض هستم، چرا نباید مساجد را در اختیار بگذارید؟ اگر چیزهایی می‌دانید که ما نمی‌دانیم و اگر تشخیص‌تان این است که آمدن ایشان موجب آسیب‌های فراوان در منطقه است، در همان تهران حل کنید. در همان تهران موضوع را پیگیری کنید. بعضی از شما با  یکدیگر می‌نیشینید و صبحانه و ناهار و شام می‌خورید چرا مردم باید درگیر این موضوعات بشوند؟
چرا شهرستان ما باید تنش‌هایی را شاهد باشد و به قول آقا، گمانه‌زنی و حرف‌ها و موضوعات مختلفی که ما اصلا راضی به این موضوع نبودیم و یک انشقاقی، در بین بچه‌های حزب اللهی و نیروهای مذهبی ایجاد شود. این اصلا برای ما قابل قبول نیست.
در تصمیماتی که گرفته شد آقایان تصمیم گرفتند و بنده به عنوان امام جمعه نقش نداشتم. تأکید من بر تمکین به قانون است که هم فرمایش امام بوده و هم فرمایش مقام معظم رهبری است و بنده منویات امام و رهبری و امامین انقلاب را تحقق می‌بخشم. له و علیه کسی هم حرف نزدم. ممکن است نقدهایی داشته باشم به همه کسانی که در این موضوعات دخیل بودند، چه سخنران و چه افراد اما اینجا شکل کار به این روش را ما نپسندیدیم.

وی افزود: حتی گاهی اوقات موضوعی که شنیدیم از یک طرف شورای تأمین استان مصوب می‌کند که نباید بیاید و از یک طرف مدیرکل محترم سیاسی را می‌فرستند برای استقبال و بعد عنوان می‌کنند، ما گفتیم بروند تذکر بدهند که شورای تأمین یک همچین تصمیمی را گرفته است.

امام جمعه بابلسر بیان کرد: مردم دارند می‌بینند برنج کیلویی چند هزار تومان است. آیا تذکر دادن و رساندن یک نامه اینگونه است؟ تا پای پلکان هواپیما رفتن و بعد هم بیایند در VIP بنشینند و عکس سلفی بگیرند اینها به نظر من اینطوری نیست. لذا بایستی شفاف و صریح باشد. نباید آن صراحت و شفافیت را نداشته باشیم و دنبال این باشیم کسی دیگر را مقصر جلوه دهیم و پشت سرش پنهان شویم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مرداد 1398
خطاب به امام جمعه - آیا آقای دکتر محمود احمدی نژاد جنایتکار جهانی است که اینچنینی با آن برخورد می کنید؟ به جای این حرف ها خودتان را تهذیب کنید - دم از قانون می زنید ، اگر مجری قانون هستیدبه دنبال اجرای دقیق و حمایت خیلی از قوانین دیگر بروید- مثل قانون جلوگیری از پول شویی- جلوگیری از رانت خوری- جلو گیری از واسطه و سفارش کاری و...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 مرداد 1398
احسنت
تقی 5 مرداد 1398
بنده خودم نماز جمعه حضور داشتم که امام جمعه محترم فرمودند که این سفر به صلاح نیست همه باید به قانون احتران بگزاریم
نا شناس 5 مرداد 1398
اگر ریگی توی کفش این آقا نیست چرا اینهمه حرص میخوره...
نا شناس 6 مرداد 1398
پشت پرده همه با هم ارتباط نزدیک دارند ...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.